الخميس، 10 أبريل 2014

انا ومرات عمى والموبايل

اهنا عائله كبيره ونسكن بيبيت كبير من طابقين الطابق العلوى بيهى شقتان وحده لاخى ومتزوج بها والاخرى لعمى المتزوج بها وزوجته عمرها 38 وهى امراء جميله وجسمها حلو ومغرى بيخنصار فهى تشبه الفنانه البنانيه بيسكال بجميع تفاصيلها لها نفس الجسم الحلو شعرها الذهبى لها نفس الطول والشبه الكبير بلوجه وتفاصيله وانا عمرى 31 سنه منذو شهر او اكثر اجلس مع اصدقائى واحنا سهرانين احد اصدقائى اتلت بيه امراء متزوجه وهى سكسيه ودايمن تتصل به وحكى هو وهى اكثير ولما خلص وهنا راجعين قلى انت مش عاوز رقم وحده سكس معاها قلت اه قالى خذ ده رقمها بس ماتتصلش اليوم واخدت الرقم ووجته رقم زوجت عمى ولم اقل له من هى قلت له انت شفتها قلى لا بس هى تسكن فى العاصمه ارتحت انى وقلت حاضر لن اتصل بها ليوم بس احكيلى شو قصتها قلى هى اسمها هناء وبدلعها بسم هناوى وهى اكثير اتحب تحكى العلاقات الجنسيه ورحت البيت وانا افكر فيها وليش تعمل كده وما فكرت انى امارس معها او انيكها ابد ودايمن اهنا بلبيت كاسره واحده وبنحكى اكثير وانا انادى باسم هناوى اكثير وهى تستغرب منى وتقلى شو هالاسم الى بتنده على قلت ده الاسم حلو وانا بدلعك وهى استغربت من كلامى بدات تتقرب منى تريد تفهم شو بقصد واخذت بطاقة هاتف جديد ورحت مكلمها وتعرفت عليها وبقينا اكثير نحكى مع بعض وقلت لها انى من نفس المنطقه وفى البيت بحكيلها عن الكلام زى الى بحكيلها بلهاتف فى يوم من اليام كلمنى عمى ان اوصلها الى بيت اهلها وفى الطريق كلمتنى تريد تفهم شو قصدى من الاسم الجديد هناوى او انا معجب بيها او شو وحكيتلها مش عيب عليكى تحكى مع شباب بلهاتف وانتى متزوجه انتى هله رايحا لبيت ابوكى ومش حترجعى ابد فر احت تترجانى انى مااحكى شى وقلتلها انا برضو كلمتك ورقمى كذ وكذ فراحت تترجانى انى ماحكى لاحد وقالت لى بعد ماترجع من بيت اهلها حنتفاهم انا وهى شو نعمل وطلبت منى اشتريلها بطاقة هاتف جديد وانها مش حتكلم حد تانى وبعد مارجعت انا ماسترجيتش اكلمها ورحت مخاصمها بس هى اكثير تطلبنى على الهاتف وانا ماردش عليها حتى يوم من الايام وانا راجع فى اليل وشافتنى من البلاكون وراخت كلمتنى ون عمى مش موجود ورحتلها فى شقتهم ودخلت وهى قفلت الباب وكلمتنى ادخل لغرفة النوم حتى مايصحو العيال وشوفونى عندها ودخلت وراحت تبوص ايدى ورجلى حتى ماخبر حد وسالتها ليش بتعمل كده فجاوبتنى انى عارف عمى بشتغل على شاحنته ونه اكثير مسافر وهى تعبانها معاه ومش هاقدر اكملك وانت عارف وانا بس احكى ماقابلت حد ابد وماخنته ودى الحقبقه وكنا احنا جالسين على السرير وهى لبسه محتشمه ومحجبه بس انا مسكت يدها وقلت لها انى متفهم الوضع ومش حاحكى لحد ابد فراحت ضمانى وباستنى على خدى وخرجت من عندها وانا بفكر شو حسيت لما مسكت يدها وهى باستى وفكرت انى انيكها ورحت دايمن اتقرب منها ودايمن لما ايكون عمى مش موجود ارحلها الشقه وبقيت على الحال ده حتى مره رحت للشيقه ففتح الباب ابنها الصغير وسالته وين امك فقالى فى الحمام ورحت جلست فى الصالون ولما خرجت من الحمام اول مره اشوف وحده امامى وهى لبسه روب قصير ومش لبسه تحتو شى وكل جسمها باين قدامى حتى كسها وطيزه وصدرها مرتشق وباين من تحتوه وهى ماشافتنى وانا قلتلها اههههههه شو الجسم الحلو فاتخذت وراحت مسرعه لغرفتها وبقت وما خرجت منها ودى اول مره اشوفها كده وستنيت ورحت على بيتنا وبعدها فكرت اكتير انى انيكها وبعد يومين كلمتها على الهاتف وحكيتلها انى اول مره اشوف جسم امراء قدامى وهى احلا من اى شى وجسمها اكثير حلوووووووووووو وبقيت اروح عندها اسهر معاها ورحت احكيلها انو اى شخص ايشوفها يفتكر انها بسكال وقالتلى انها اكثير تعبانه ومش مستريحه مع عمى وهو اكثير السفر على شاحنته وبقيت ادود لها دايمن واروحلها اونا فى شرت وفانيله وبدات ردت فعلها على لبسها واحتكاكها لى ومره رحتلهافى اليل وهى نايمه وعملتلها مسج وقلتلها انى عايز اشوفها بس هى بعثت لى مسج ده مش وقته وانها نايمه وبعت مسج وقلت لو مافتحتيش الباب اكلم على الى شوفته فتحت الباب وهى لبسه بيجامه وردى من الحرير الخفيف ودخلت وقلتلها انى اكثير تعبان فكلمتنى ادخل غرفتها حتى مايصحو العيال ولما دخلنا الغرفه ورحت ماسكها من ايديها وسحبتها حتى التسقت بى بس هى قاومت وانا انفعلت ورحت دافشها على السرير وقلعت الشرت ورحت طالعوه وهو متصلب اندهشت منى وقلتلها ده مقابل انى ماحكيش قالت بس مش حتنيكنى بس مص ولحس فاوفقت ورحت قالعلها البيجامه وضهر لى جسمها وهى عاريه وانا اموت فى جسمها ورحت ابوص فيها والحس كل جسمها حتى سخنت فراحت هى الى عملت معاى احلى نيكه وبعد ماخلصت خرجت وماقابلتها من اسبوعين وماارد على هواتفها ولا مسجاتها ومش عارف استمر معاها او لا وانا انضممت اليكم بعد ماسمعت عن المنتدى ده وحبيت اشارك فيه شكرا ليكم كلكم الاعضاء والقراء

هناك تعليق واحد: